pop up units
De moderne pop up trend begon in het Los Angeles van 1997 en wist in een razendsnel tempo de wereld te veroveren. Daar is een goede reden voor. Kleine, tijdelijke winkels of showrooms laten bedrijven immers toe om de interesse in hun producten of diensten snel aan te wakkeren en vaak zelfs om journalisten, bloggers en/of 'influencers' aan te trekken. Pop up containers kunnen tijdelijk ingericht worden volgens een thema of een specifieke periode. Zo kunnen ze een unieke omgeving vormen die een gevoel van dringendheid, relevantie en interactiviteit cultiveert.
Onze pop-upunits zijn uitstekend geschikt om seizoensgebonden producten aan te prijzen, testcases voor nieuwe goederen uit te voeren, merken in de belangstelling te plaatsen, voorbijgangers aan te trekken, sociaal te engageren, nieuwe zaken in op te starten en nog veel meer, allemaal zonder al te grote investering. Bovendien kunnen we ze nog sneller plaatsen dan onze andere eenheden. Dat je ze ook kunt huren aan prijzen die doorgaans lager liggen dan als je een ledscherm zou lenen, maakt het plaatje natuurlijk helemaal compleet.